Samen Griezelen

Hij komt er weer aan de griezeltocht. Op vrijdag 4 en zaterdag 5 november gaan we weer samen griezelen.

Dit jaar is het thema: "De vloek van AX". Een heel spannende tocht, die weer escape elementen heeft, zodat er ook weer allerlei puzzels en problemen moeten worden opgelost. Durf jij het aan om op een donkere camping allerlei enge figuren en geesten te ontmoeten en ook nog eens je verstand te gebruiken door de puzzels op te lossen, meld je dan aan via het aanmeldformulier op deze website. Het aanmeldformulier is met ingang van 1 oktober beschikbaar.

Onze vaste gasten krijgen een week voordat de openbare inschrijving begint een mail, waarmee ze zich eerder kunnen inschrijven en waarbij ze een voorkeur starttijd kunnen opgeven.

Houd ook onze Facebook - en Instagram pagina's  in de gaten voor nadere berichtgeving.

De griezeltocht is alleen toegankelijk voor personen van 12 jaar en ouder. kinderen van 12 tot 16 jaar mogen de tocht alleen lopen onder begeleiding van een volwassene (21 jaar en ouder), per groep van 6 personen. Zwangere vrouwen, mensen met hartproblemen of mensen, die slecht ter been zijn, worden sterk afgeraden de tocht te lopen.

Locatie: Camping Geversduin, Beverwijkerstraatweg 205 in Castricum.

U kunt hieronder uw reservering opgeven.

Alle velden met een * moeten worden ingevuld.

Geef de door u gewenste datum op.

Starttijd
Nadat wij uw aanmelding hebben ontvangen, sturen wij u een email met informatie over de betaling. Nadat wij uw betaling hebben ontvangen, maken wij uw reservering definitief. Vervolgens sturen wij u een email met informatie over de groepsindeling en de starttijd.

Om de 5 minuten tussen 18.30 en 22.00 uur vertrekt een groep.

Het aantal personen waarmee u zal komen.
Dit nummer wordt door ons gebruikt indien er vóór of tijdens het spel contact opgenomen moet worden met u.